torsdag 16 juli 2009

Jag (den tråkigaste människan i världen) hade ingen ork för sommarkvällen igår men eftersom det redan var planerat så .. jag är ingen svikare, haha.
Det var bestämt att vi skulle se Markolio men när jag sitter på bussen får jag sms av mamma att det är inställt och att Martin Stenmark kommer istället.
Jag kunde inte bli mer på topp, Martin liksom! dagen innan sjöng jag och Sofia på just en Stenmark låt!
Jag blundar & håller andan lite till, hjärtat stannar, fan vad ska jag ta mig till (8) Och för att göra kvällen bättre så sjöng han just den med :') Sen sjöng han 7 milakliv ( som jag inte bara har ett minne till ). Läppen under den övre började skaka och jag försökte hitta en näsduk. Det var fint.

Sen råkar det vara så att jag hade några av världens bästa vänner som var där med mig.



<3



Sofia och Zelina, sjukt söta tillsammans :')

Inga kommentarer: