fredag 17 juli 2009

17/7-09

Jag är: världens farligaste monster.

Jag sover: dåligt.

Vem kramade du senast: 3 stycken på samma gång.

Vad sa du senast: Jag ska lära dig att tugga tuggummi med stängd mun.

Gröna eller röda äpplen: Röda.

Vem ringer du när du blir arg: rådgivningen.

Vad skulle du behöva just nu: ett hus med vita knutar.

Har du snygga skor: näe

Vilken tid gick du upp idag: 9

Vad var det första du sa imorse: helvete

Har du sovit i din egna säng inatt: nej.

Har någon annan sovit i din säng i natt: nej.

Vad såg du senast på tv: scrubs igår.

Senaste personen du skickade ett sms till: Sofia

Senaste personen som du fick ett sms av: Sofia

Senaste personen du ringde till: Mamma

Senaste personen som ringde till dig: Jeannine

Senaste personen som fick dig att skratta: Zack Braff

Senaste personen du pussade: Zeli

Senaste personen du hörde sjunga: mig själv för typ 5 minuter sen.

Senaste personen som fick dig arg: hela min familj.

Senaste filmen du såg: Minnet sviker men jag tror det var beck.

Senaste låten du lyssnade på: McFLY - i've got you.

Ditt liv med ett ord: helvete

Gjort idag: tränat, handlat, hängt tvätt och städat.

Vad drack du senast: mjölk

Inga kommentarer: