söndag 26 juli 2009

26/7-09

Nu är det söndag kväll för en del betyder det söndagsångest och för andra en dublettångest.

Igår ungefär vid 6 på morgonen vaknade jag av att någon spelade hög musik och skrek i en jävla megafon. (megafon är bara kul när den används utav David Batra).
Jag var tvungen att vinkla persiennen för att försöka hitta crackgänget men utan resultat. Jag gav upp och la mig igen. Liggandes tittade jag upp i taket, mådde illa och var yr för att jag dragit mig själv för fort ur sängen.
TINGELING TNGELING (8) oh no. Henrik Dorsin i all ära men inte klockan 6, snälla stäng av. Efter 5 minuters betänketid gick jag upp, tog ett glas mjölk med sugrör, blev kall i hjärnan, tog luft och gick till sängs igen. Gick upp vid 12, tränade och mådde illa. Ville dö och försvinna. Sen bestämde jag mig för att följa med mamma och peter hem till hedesunda. Inte för att det är mycket bättre där men för omväxlingens skull. Läste över hundra sidor, släckte lampan och drog mig tillbaka.
Gick upp över 12 idag men vaknade flera gånger under natten och morgonen, typiskt.
Jag mådde för dåligt för att äta middag så jag avstod och får ta itu med den imorgon istället om kroppen tillåter. Jag tränade idag med och tog tillfället att följa med Natta till ica så jag fick mig en liten promenad iallafall.

Nu sitter jag här och det närmar sig måndag. Natta har besök som vanligt, spelar för hög musik och pratar alldeles för högt. Mamma, Peter och Zeli sover men dom bryr sig inte. Jag har ingen större lust att försöka sova i det här oljudet för jag vet att det är meningslöst. Jag hatar det här. hatar. hat.

>
Oväntat, otrevligt och hemskt. (24/7-09)

Inga kommentarer: