lördag 18 juli 2009

18/7-09

Hej! ( är något jag skriver alltför sällan )

Igår blev det sent och jag har en förklaring till detta fenomen.
FILM, haha jag vet. Hela familjen käkade takeaway men inte jag och det finns en förklaring till att gumibollen avstod. ångest.
Idag vaknade jag tidigt, eller ja. Jag anser att det är tidigt att gå upp nio halvtio. Alltid högstämda röster som studsar in som ljudvågor i mitt rum. Inte nog med det så är det alltid en liten tjej på 11 månader som skriker järnet varje natt/morgon. Jag bevarar hellre en fågelbur fylld med kraxande fåglar på nattduksbordet (om jag får säga så).
Mamma åkte utan att säga hejda, ganska vanligt det med. Jag bryr mig inte iallafall.Notera att det var därför jag var tvungen att skriva ner det.
ÅÅÅHååå, gissa vad? det är alltid lika jobbigt att lyfta bly från kudden när man är nyvaken och är unable to get back to sleep. Högt eller lågt blodtryck kan vara en benämning men jag skyller på övervikt i huvudet och resterande delar av kroppen.
Okej, jag ska sluta. Jag bad min syster gå före ut till parken så att jag kunde träna 40 minuter ifred. Jag slängde mig sedan i duschen, klädde på mig och gick ut.
Sen tog vi en promenad till affären och köpte mösli och grejer. tung påse Och ikväll tog vi en lång rask promenad och jag fick bärga vagnen (Y). Återigen slängde jag mig in i duschen, drog in mig i en handduk och flydde in i rummet till sommarkrysset. usch för långt inlägg, måste sluta.
Men för dom som bryr sig ska jag och nattli dra en nattfilm nu, the uninvited.

ciao

Inga kommentarer: