söndag 19 juli 2009

19/7-09

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.
Idag kom jag inte ur sängen förrän klockan var någonting över någonting. Det betyder att klockan hade passerat 12 slaget.

Hur beskriver man ångest på ett bra förståeligt sätt?
Ångest är oförberett och kommer med en hastighet på 200 km/h och rör om i kroppen till en djup soppa. Soppan rinner genom ''rören'' upp till huvudet där tankar och minnen bildas och samtidigt blir trycket för stort på tårkanalerna. Ångest-stenen lämnar kroppen med tårarna, om man har tur. haha, get it?

Men idag har jag
stoppat i mig en redig frukost (för sent dock)
tränat
lagat middag till hela familjen
tagit en promenad på 40 minuter ute i spöregnet
stoppat i mig sallad keso och lite av middagen

nu mår jag illa och vill sova.

Snart drar jag en film eller lägger mig i ett hörn någonstans.

Inga kommentarer: