måndag 20 juli 2009

20/7-09

hey ho, let's go.

En ny dag idag med nya äventyr, eller inte. Samma gamla vanliga idag igen, ha! Gick upp 10 idag, tog mig en frukost och tränade. Regnet öste ner och smällde som stenar mot fönstret. Det är så himla mysigt. Jag hade hoppats på att regnet skulle hålla i sig till kvällen men bara därför passar det solen att titta förbi.
Jag ville att det skulle regna enbart för att jag skulle få gå min promenad utan möte. (Glonande människor..finns det något värre?) Jag tog mig ut på samma runda idag igen, 40 minuter är inte helt fel. Helt jävla underbart att gå, att inte fler förstår det he he.
Jag blev förbannad på mamma när jag såg att mjölken var slut, jag måste ha mina kvälls kellogs!( nej, det var inte så att jag betedde mig som en bortskämd ungjävel.) Jag har tidigare påpekat att folk ska spara mjölken eftersom den i stort sett är min. Men jag ber om ursäkt för mitt raseriutbrott och tack mamma för att du gick och köpte mjölk.



Om 30 minuter börjar lipstick jungle, måndagsteve när den är som bäst. cialong.

Inga kommentarer: