måndag 17 november 2008

underbara, älskade.

moa sa...
Jag vet inte riktigt hur jag ska få fram vad jag tänker. Det är svårt att förklara för någon hur bra den är, när personen inte förstår det. Jag vet ju, för jag är ju likadan själv. Vi är ju samma. Du är verkligen en av de absolut finaste och bästa människorna jag känner. Detta skulle jag kunna skriva på en stor skylt och gå omkring med, det är ingenting jag bara säger till dig för att vara snäll. Utan det är fakta. Jag hade aldrig kunnat tänka mig att det här hade hänt dig första gången jag träffade dig. För jag såg ju en sån fin tjej. En sån där som alla vill ha i sin närhet, en sån som alla borde ha i sin närhet. Jag är oerhört glad att jag är en av dom. Som förstår hur underbar du är, Samtidigt blir jag ledsen när jag läser att det är få som verkar göra det. För jag förstår inte hur man kan missa det fina hos dig. För du lyser. Jag vill inte få den här kommentaren att verka larvig eller så, jag vill att du läser den och att du tar åt dig. Jag ber dig inte att ta åt dig, jag befaller dig. Du måste. För om jag ska få dig att inse vilken bra människa du är, så måste jag nog det. För jag vet ju hur bra du är. Du är den bästa jag vet.Jag vill också att du verkligen ska veta att du är välkommen hit precis när du vill, det behöver inte ens finnas någon anledning, du får komma när som helst. Du är så jävla fin Ida och jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dig, för du är där för mig på ett sätt som ingen annan kan. Jag älskar dig. <3


Jag måste ha världens bästa vän.
Vet inte vad jag ska skriva, blir alltid mållös när du skriver så fint.
Men aldrig någonsin har jag haft någon som dig, du är speciell. Du finns alltid där, fastän du är så långt borta.
Jag älskar dig för den du är, du är bäst.
<3

1 kommentar:

moa sa...

och jag älskar dig för den du är.
bästa bästa vän <3