onsdag 26 november 2008

Jag säger då det..

De stora orden på praktiken är ''jag säger då det..'' eller ''så det så''. haha, alltså jag kommer fan sakna gamlingarna på avdelningen när jag slutar, så det så..

När jag gick hem på lunchen idag fick jag helt plötsligt höra att jag var ett psykfall.
Det kom från ingenstans..Tjejen med panikångest yttrar sig och säger att jag är ett psykfall? Jag är så sjukt trött på henne, så jävla less. Hon får fan skylla sig själv att hon förlorar min respekt.
Min respekt ska man förtjäna, så det så!

Sen att Kajsa är ledsen och så det kan jag ta men att hon kallar mig för psykfall helt i onödan är steget över kanten.

Kajsa hade glömt att logga ut sin playahead, jag låtsades som ingenting och snokade runt som en jude. Såg att hon hade skrivit till en kille och typ ''#13 - Loca-026 igår 01:53 [hemligt] hehe de e nice ;) men ja haft mkt problem me missbruk sista tiden assoh inget ja e stolt över så nu ja lever drogfria dagar :D käänns rätt så bra faktiskt ;) ''

Är hon seriös..? så jävla fake allting! att hon kan skriva till vemsomhelst om sina problem och sen skriva med en jävla massa smileysar, ASSOH.. Hur seriösa är smileysar?
haha blir så jävla irriterad. Jävla spel..Och att alla tror på hennes påhitt gör mig SÅ arg.
Ja, det där med drogerna har jag väntat i hela mitt liv på att hon ska erkänna men icke, det gjorde hon via i-net till någon hon inte alls känner.

Sen när min moster var här så såg hon mig inte, hon var helt inne i kajsa. NEJ jag ska inte komma fram till att jag var avundsjuk, bara att jag dog av flabb inombords.
Jag plågades vid min frukost av att se Kajsa försöka förklara sin panikångest för Marie.
''assoh, jag vet inte..'' ''Typ här vid halsen, assoh.'' Och sen Marie typ ''Jag känner att du mår dåligt.''
hahah, seriöst?

Hur som helst var det härligt att gå tillbaka till praktiken.

1 kommentar:

moa sa...

Fan vad kul att praktiken känns bra! :D Blir helt glad för din skull! <3

Skumt det där med kajsa.