torsdag 13 november 2008

Jag tar med mig vovven


Vilken pärla! Många stör sig på henne och jag erkänner att jag är en av dom..Blir faktiskt små irriterad på henne med jämna mellanrum.. Men det är ju bara för att hon har allt jag vill ha, och jag menar allt! Hon kanske inte har världens bästa sångröst men hon har en personlighet att dö för och sen skriver hon ju skapligt, och jag glömde säga att hon ser väldigt bra ut.

Tillbaka till verkligheten..Apu n gick sådär idag, det är väl aldrig kul..Började 7 somsagt och usch vad det var jobbigt.. Det är ytterst omöjligt att få sömn här hemma, ingen tar någon som helst hänsyn till att jag ska kliva upp, döing som jag är. Jisses.

Det hände iallafall en del kul idag, en gubbe skulle resa sig upp ur stolen då den andra gubben tittar på och säger
-Pass upp! Fågeln ska flyga!
Gubben lyckades inte resa sig upp ur stolen. Och den andra gubben fortsatt.
-Nej, han orka önte.
Sen dog jag av skratt när camilla slog huvudet i lampan, jag vet inte om det var för att jag var trött eller om det verkligen var mitt sjuka sinne för humor. Your choice!
Jag hade också svårt att hålla mig när min handledare snubblade över ett bälte som låg på golvet, hade hon trillat hade hon gjort sig riktigt illa.

En av dom inneboende gubbarna frågade om jag ville följa med en bit till hans rum, jag är ju så snäll va så jag sa ja.
Han tittade på personalen och sa -''Jag tar med mig vovven.'' och tittade på mig.

Inga kommentarer: