torsdag 29 januari 2009

Torsdag

MINA GLASÖGON KOM IDAG! fast dom är bara ihoplödade, men fan..ska det ta en hel vecka? sjukt dåligt system, hah.
Jag är sjuk igen också, sådär jätte bra det med. Men imorgon så börjar vi typ tjugo över tolv, så jävla behövt efter den här slitna veckan.
Vi hade prov i omv i tisdags, så jävla lätt ( blev nästan irriterad )
Först får man en hel bunt med papper, flera sidor i boken och en massa kniviga ord.
Sen kommer inte ens hälften utav det på provet. cp eva.

Idag så var det isbana på busshållsplatsen utanför polhem, haha! jag dör bara jag tänker på det. Jeannine höll på halka så hon tog tag i min arm för att inte ramla ner på backen ( så sen när jag trodde att allting var lugnt så typ flyger hon )
HA HA HA HA HA
''Jag tänker sitta kvar här'' AAAAAAH
Hela resan hem var ju typ magisk, jag dog och det var i stort sett det som fick min dag att gå runt. HAHA.

Inga kommentarer: