torsdag 8 januari 2009

Torsdag

Ja, natten var ju totalt kaos i alla fall. Jag kunde verkligen inte sova och alla jävla ljud gör mig tokig. Jag kan sova fastän jag är vaken, alltså jag är medveten om vad som händer runt omkring fastän jag blundar och förhoppningsvis sover.
Alla som inte sover 6-7 h/natt är dödens, eller ja chansen ökar ju för hjärta/kärl-sjukdomar. Min radio spökade järnet igår också, det blev reklam och jag var så näära på att somna så jag hakade upp mig och blev irriterad..MEN reklamen avbröts, det blev helt tyst (precis som om radion visste att jag hatade reklam). Nej, jag är inte färdig. Det kom världens sämsta låtar och det visste radion så låtarna avbröts efter några sekunder dom med. Har vaknat flera gånger inatt och märkt att radion leker med mig.
Jag vaknade vid fem och kände att jag ville dö. Fan, låg kvar vaken och lyssnade på radio. Fick nog när klockan var sex så jag gick upp..Jag började nte förrän tjugo över nio, så ibland undrar man ju, varför jag?
Våran lärare skulle uträtta ärenden som vanligt och kunde därför inte undervisa oss.
Jag stack hem efter en timme, pallade inte vara med på idrotten heller. Fick inte låna nattas byxor och jag har inga egna.

Tommy och Inger var förbi en stund. - Vad annorlunda du ser ut!
Jag ignorerade det en aning, visste ju inte om det var till det bättre eller det sämre och min dag fick inte bli sämre.
Mormor kom sen så jag klippte och färgade hennes hår, söt blev hon.

Imorn är det en hel skooooldag att genomlida, fy faaaaan.

Inga kommentarer: