söndag 4 januari 2009

ma ma ma ma

Hela lovet har varit en pina, fan vad jag hatar lov.
Samtidigt vill jag ju inte att lovet ska ta slut och därför ligger jag varje morgon med världens jävla ångest.
Vaknar varje morgon och får tänka i tio minuter vad det är för dag..tänker i tio minuter till och funderar på vad jag ska göra..tänker tio minuter till och kommer på att jag absolut inte har någonting att vakna till.
Jag röjer med händerna i sängen för att försöka hitta min mobil..klockan är över ett.
Ännu en dag är förstörd..men å andra sidan har jag ju ändå ingenting att vakna till.
Jo, jag har ju uppgiften i data som skulle vara inlämnad innan jullovet.
Jisses, det får mig att må så hiimla mycket bättre.
Den 8 Januari börjar skolan igen, det är på torsdag och vi har nytt schema.
Idrott i 2 timmar, jo tack nu mår jag bättre. Visa upp mig i byxor är ju någonting jag drömmer om, speciellt på ett 2 timmars pass. Hoppas någon är smart nog och förstår sig på ironi.

Inga kommentarer: