måndag 26 januari 2009

Sunny sun.

Jag är inte alls frisk, nej nej. Fick ta alvedon imorse, hah! som om den skulle ha någon somhelst verkan egentligen.
Missade bussen imorse, för att den jäveln var för tidig. Jo där gick jag i regnet, i slasket och bussen glider iväg. jag hahe seriöst kunnat lagt mig ner på backen och grinat men nejdå jag gick till min syster, men när jag väl stog där ute så fick jag sms tillbaka att kewin har magsjuka. Okeeej, får väl gå hem då.
Men jag åkte till skolan iallafall. Gud vilken intressant skrivning (y).
Redovisade på engelskan, aaaaaah. Jeannine skulle ställa sig vid dendär grejen man står vid när man håller tal, men så glider den iväg lite. Hahah dog som vanligt.
Återuppstod direkt då det var min tur, jisses. Fick typ ta stöd med armbågen på datorhyllan för att kroppen inte skulle skaka i takt med rösten. Fast ändå gick det bättre att redovisa på engelska än på svenska..När vi var klar satte vi oss på våra platser. Jag blev fan helt hög, jag fnittrade som en jävla fågel och mina händer skakade, eller allting skakade! Jag kunde knappt prata, haha. Mina händer var iskalla. Efter nästan en kvart lugnade allting ner sig, mina händer återfick värmen och jag kunde sluta fnittra, at last.

Jag vet inte varför vi alltid dör när vår mentor kommer in i klassrummet.
Man sitter typ på sin plats och väntar på sin tur, men idag så var jag så jävla säker på att han inte skulle komma till mig! för nu har jag fan skött mig (y)
Också precis det jag fick höra + att min tussiga mor hade skickat mail. Omg..
Hade skrivit någonting om mina glasögon och blablabla. Efteråt dog jag och Jeannine som vanligt. Seriöst man kan tro att vi går på dagis. Eller iallafall jag.

Det spelar ingen roll hur löjliga och meningslösa inlägg jag än skriver.
Det här är min dagbok, min självterapi <3 haha (y).

2 kommentarer:

moa sa...

du är bra bra bra! <3

Ida sa...

du är bäst bäst bäst <3