fredag 9 januari 2009

Häng dig i julgraan

Det är inte direkt så att jag öppnar armarna frivilligt till livet.

Känns lite som att allting kommer gå utför och händer DET som INTE får hända så lovar jag att jag hoppar av skolan och flyttar till Italien.

Idag kom idrottsläraren fram till mig och Bella, frågade varför vi inte var där igår.
- eh öh, ehm..Jag hade inga byxor..eh öhm..Dom låg i tvätten......antar jag.
Ja, vad säger man? Pinsamt ida, pinsamt. Du är så jävla duktig, gör alla en tjänst och kasta ner dig i den djupaste brunn du hittar.

Inse faktum att det var sant, jag hade inga byxor så vad förväntar han sig? att jag ska springa i underkläder? fuck off.

Fan vad jag har tröttnat på allt, jag ska haffa första bästa langare och dö ett tag.

1 kommentar:

moa sa...

JAG SAKNAR DIG BEVAR! DU ÄR BÄST. <3

HJEEERTAN