måndag 29 december 2008

Söndag

Igår kom pappa ungefär kl 2 och hämtade oss, vi letade efter ett ställe som vi kunde äta på. Det blev tillslut ett ställe på brynäs.
Jag kände mig rätt så ledsen hela dagen, pappa såg inte så glad ut och det kändes så fel.
Efter brynås åkte vi till sätra och hälsade på farmor och farfar, det var bäst.

''Fan man kommer ju knappt igenom här för att man har så breda axlar''
-Äh stäng igen käfften så kommer du in.

<3

Jag fick ingen julklapp av pappa men jag fick 500 i födelsedagspresent.
Fick 250 av farmor och farfar.

Det var mörkt innan vi var hemma men klockan var typ bara 4-5.

Jag tränade faktiskt igår också! och nu har jag träningsverk i hela kroppen. Det gör ont.

På kvällen kunde jag inte alls sova.
Jag har sett den där reklamen på tv att 3/5 (lite osäker) svenskar lider av sömnsvårigheter. Så ser man att hon ligger och tänker på en massa, typ 'klockan, spisen, morgondagen och sånna saker.

Inga kommentarer: