fredag 26 december 2008

last sweet sixteen



Innan vi åkte till mormor så svängde vi förbi oppala eftersom bilens avgassystem skulle fixas och blablabla. Stod väl och frös i mer än en timme och mina fötter är fortfarande iskalla.
Sen åkte vi och köpte fika hem till mormor..råkade svara när Maria ringde så jag la på lika snabbt, haha! Jag la ner mobilen i väskan så att jag skulle slippa se den ringa. Såg sen att det var hela 5 missade och ett meddelande där det stog ''Grattis''
Vad menar hon? grattis på annandag jul? Jag fyller ju fan år imorn.
- Mamma ''Är hon full eller?'' haha, ja jo. Dom är väl inget annat där hemma?
Jag har fortfarande inte svarat, vad ska jag skriva? vill ju inte att hon ska ringa mig igen heller.

Jaja, jag fick 500 kr av mormor och ett sött födelsedagskort. Katterna var stora som björnar, haha. trodde det var en stor bever som sprang förbi i hallen! sjukt kul!
Rasmus har ju päls så det räcker till hela världen. Jag måste också påpeka att mormor inte hade haft några katter om det inte vore för min fina dam, Missy.
anus, nu saknar jag henne också :(

Efter mormor åkte vi till stan, jag satt kvar i bilen men mamma och Peter sprang in på stadium och köpte en boxarsäck och handskar till mig. Precis vad jag ville ha så puss på den.

Idag är det sista dagen jag är 16! Känns lite tråkigt faktiskt. Jag vill inte alls bli gammal och jag får alltid en sån jävla ångest inför mina födelsedagar.

Inga kommentarer: