lördag 27 december 2008

Happy birthday?

Eva, Roger, Mickis, Lina och lillbebisen kom. Kewin, och familjen var där.
Vi inhandlade en tårta på 179 spänn, vadå ovärt?

Fick 100 kr av fam nilsson och en tialott, vann 10 spänn, haha! så värdo.
Fick boxningssäcken och handskarna av mammsen igår. Peter hängde upp den i mitt rum så nu kan jag avreagera mig hur mycket jag vill.

Mamma sjöng för mig imorse, jag kände att jag ville chaasa ut henne därifrån för att jag var så trött men fan..så gulligt! hon bar på en bricka med julmurre och kubb!
Sällan man säger nej? och sången var supersöt. Nästan sötare än själva fikat.

Kewin har surat hela dagen för att han är avundsjuk på att jag fyller år. Sicken grinolle. Om han ändå förstod att man INTE vill bli gammal egentligen..

Marie ringde och sa grattis iallafall..Pappa ringde tusen gånger. Hade på ljudlöst så det var ju försent att svara en timme senare? hah, nu var jag kul.

Han ringde Kajsas telefon istället så då var jag tvungen att prata med honom..
Mår så dåligt när han pratar med mig, han verkar ju så snäll. Kanske är det för att Maria inte var där..
Jag och Kajsa ska tydligen åka hem till dom kl 2 imorn, ååååååååh neeeeeeeeej. Rädda mig?
Jag vill inte träffa Maria, hon borde fan skämmas. Så som hon behandlar min mamma så borde hon hängas, seriöst. Jävla kärring.

Min födelsedag är slut och här sitter jag mitt i natten och är...sjutton år.

Inga kommentarer: