onsdag 24 december 2008

Julafton

Vaknade ganska tidigt idag, det var fortfarande mörkt ute..
När klockan var typ nio tyckte jag mig höra en bil..första tanken var -MORMOR! men när jag hörde avgassystemet så tänkte jag -MAMMA! haha. Jag flög upp ur sängen, enbart för att jag var så nyfiken. Det var helt i onödan eftersom jag inte alls såg bilen. Då var den dagen förstörd, bara för att man råkade ta sig upp lite hastigt.
Yr fortfarande, puss?

Det var sjukt att jag kunde äta idag! gud. Drack väl två halva koppar sockerdricka (utan kolsyra) igår, det var allt.

Tänkte fortsätta på mitt supermeningslösa inlägg senare. Peace.

Och med senare menade jag verkligen senare. (25/12-08..23:16 är klckan för den som undrar).

Tänkte skriva upp precis allt jag fick (om jag nu har suveränt minne)

3 ringar, 4 par/örhängen, morgonrock, kajalpenna, JL:O parfym, date parfym, ps2 kontroll, två ps2 spel (bilspel dock), rakgel och rakhyvlar, 2 jättestora hårspännen, the killers skivan, underkläder, påslakanset med hjertan och sen tog minnet slut. Kanske inte var någonting mer heller , haha. Fick 100 kr och ett påslakanset av mormor och 100 kr av Tommy, otippat nog!
Min pappa hörde inte av sig heller, gick och väntade hela dagen..eller ska vi säga att jag tittade på telefonen varannan minut? Fick inte ens ett jävla julkort..
Fick julkort av farmor och farfar iallafall och av hanni.

Julen var väl lyckad, kände mig kanske aningen besviken men fan..det gör jag alltid.
Jag vet att mamma gjorde det bästa hon kunde och det känns i hjärtat.
Pappa däremot är ett svin..alla pappor är svin, eller hur?

Jag visste inte om jag kunde äta någontin så jag provade äta en kant på en rostad macka, svalde ner med sockerdricka (haha). Det gick bra så jag kunde äta julmiddag med alla andra sen. Vi blev klara till kalle anka, kikade inte på hela men vi hade bestämt att efter kalle så skulle tomten komma, kajsa fick turen i år igen! haha hon var så jävla bra! vore jag barn hade jag inget anat! Julklapparna delades ut och stora pappershögar låg sen på golvet. Finfint. Mormor och Curt skulle åka strax efter men det var himla trevligt att ha mormor där. Så himla fint. Jag hade mått dåligt hela julen av tanken att hon sitter ensam hemma och tittar på tv med Curt.
uah.


Min mamma är en ängel, hon har beställt ett marsipanöverdrag med jack sparow och will turner. Lite förvånad jag blev, så söt! Fast den hinner inte komma till den 27:e så det var ju lite synd..

Imorn drar vi tidigt till valbo och letar efter den satans boxnings-säcken!
Sen firar vi min födelsedag hos mormor eftersom vi ändå ska dit så slipper hon ta sig in till stan på lördag.

Peace una more tajm!

Inga kommentarer: