onsdag 24 december 2008

let the right one in




Jag och mamma tog bussen till valbo i förrigår. På vägen dit kände jag hur kroppen började bråka med mig, jag blev yr och jag mådde mer illa än vanligt. Mamma sa att det säkert bara var att jag blev åksjuk. Jag blir alltid åksjuk, vad jag än åker så jag vet hur en åksjuka känns och det här var fan ingen åksjuka. Ett tag trodde jag att jag skulle behöva låna mammas påse.
Det kändes bättre när vi klev av bussen och gick in i gävles stora köpcentrum (haha).
Jag hjälpte mamma leta efter julklappar (jag känner mina syskon bättre än henne) he he. Inte hennes fel vill jag bara påpeka. Mina syskon är avskum.
Vi drog en lunch tillsammans, det var mysigt. Mamma sa att det var så kul att luncha med mig, helt söt.
Innan vi åkte hem fixade vi dom sista grejerna typ.
Ååh by the way så fick jag en bok, det blir för svårt att gissa vilken jag tog?
Jag har 400 sidor att se fram emot <3

Jag mådde lite halvkrassligt hela dagen sen, tog en lur i soffan på två timmar.
Skulle kika på supersugen men Kajsa kom hem så det blev bara 23 minuter av den.
På kvällen gick vioch la oss vid typ ett halv två. Jag vaknade flera gången och mådde illa som ett jävla djur. Jag kunde varken ligga på magen eller på sidan, seriöst min hatsovställning är på ryggen så jag gick upp och mådde illa istället.
Var på toa i ungefär en halvtimme (kändes det som) jag var så rädd att jag skulle kräkas på golvet. Jag gick ut och la mig på soffan, gick in på toan igen, gick ut återigen. Tittade på Nathalie och Zelina. Jag minns att Natta sa någonting men jag minns inte vad..Jag vände och sprang in till toan. Jag kände hur uppstötningarna trängde sig upp i halsen, så klart visste jag vad som väntade..fan.
Jag kräktes bara lite men när jag kände smaken i munnen så kräktes jag som ingen annan, haha alltså..känner att mitt inlägg börjar bli aningen äckligt.
Vad jag vill komma fram till är väl att Gud hatar mig, jag förstår honom. Nej, Gud skulle aldrig göra såhär mot mig, det var tomten.

Jag trodde jag hade förstört julen, självklart. Mormor och Curt skulle ju fira med oss..Kajsa var också sjuk, fast hon hade feber och halsfluss. Går hon på penicillin så smittar hon ingen.
Men Mormor och Curt kommer i alla fall. yeay.

Inga kommentarer: