onsdag 17 december 2008

Prince Caspian

Det är piss i vädret och jag sov länge idag.

Åkte till skolan sen, var där, skickade ett arbete till Eva.
Hon sa att jag låg på vg i medicinsk grundkurs..Ingenting glädjer mig nu längre, den här veckan har varit så hemsk. Först får jag G+ på ett svenska arbete och sen G+ igen på engelskan. Jag sänker mig hela tiden, jag suger. Och för att berätta att jag suger ännu mer så fick jag ig på datorkunskapen. grrrrreat.
Men för att säga att jag duger så fick jag vg på inlämningsuppgiften i matte.

Jag och Bella smet lite tidigare idag när Eva inte var i klassrummet. Vi åkte till stan och letade efter julklapp till min mami. Hittade dock inget.

Imrogon är det idrott och det måste vara första gången jag faktiskt funderar på att skolka. Jag har ingen lust att vara tjockast längre, jag dör varje gång jag ska på med gymbrallerna och springa som ett jävla lod. Och mitt hår är skabb, det fungerar inte att platta det längre, jag ser ut som ett jävla får.

Två dagar kvar sen är det ett jullov att genomlida, yes..!
Sju dagar kvar till julafton
Tio dagar kvar till min födelsedag
Fjorton dagar till nyår

8 Janurai börjar skolan igen.


Lyssnade på kanske världens bästa låt idag.

Inga kommentarer: