fredag 12 december 2008

All time low

Och så tillbaka till mitt liv , ehe som vi inte alls hör för ofta om..
Var på hälsocentralen i vad var det? onsdags? I alla fall så sa jag som det var att jag hade haft ont i två dagar. Jag låg fan och grinade en hel kväll för att det gjorde så ont, mamma fick ge mig insomningstablett så jag fick somna ifrån skiten.
Natten innan hade jag legat vaken till och från till klockan 5, gick upp klockan 6 och pratade med mamma. Helt sjukt, förstog inte vad det var. SÅ till slut hamnade vi på hälsocentralen och som vanligt säger det mig ingenting.
Han tröck på min mage och trodde först det var någonting med blindtarmen så jag fick ta kölapp till labb blod. Sen fick jag ge ett jävla urinprov, hah. Genant? nej.
Han trodde det var ett magvirus och att det skulle försvinna om några dagar.
Skojar han med mig? några dagar? han förstår ju inte vilken jävla pina det egentligen är. Jag la mig ner på golvet igår och var close på en nära döden upplevelse. Nej men srs, helt sjukt. Har ingen aptit heller, får ont så fort jag äter och blablabla..Det som gör mig irriterad är att det inte finns NÅGONTING utav fem miljoner meds att ge mig?

Idag var det sista dagen på APU;n! åh så skönt! Fick duscha en tant idag, haha. Jag vet att intresseflaggan svajar..HÖGT..!
Finns inte tid att fortsätta på det här meningslösa inlägget.
Idol final nu, uh.

KEVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN! åh din söta maltes! du gjorde mitt liv värt att leva!
haha nej, men fan vilken jude <3

Inga kommentarer: