lördag 1 augusti 2009

New perspective

Det är lördag och jag är lika rastlös som alltid. Jag kanske borde börja packa men varken lusten eller orken existerar för tillfället. Om jag har tur så hinner jag packa tidigt imorgon för att sen ta väskan på ryggen och promenera ner till tågstationen och att möta upp resterande.

Imorse vaknade jag 3hundra gånger för mycket och jag blir lika blytokig varje gång. Dock får jag dra mig tillbaka och räkna till tio så att ingenting oönskat tar plats.

Jag var hemma själv i 2 timmar ungefär, vilket var helt jävla otroligt härligt!
Jag tränade i 50 minuter, haha nytt världsrekord! har tyvärr ingen lust med promenad idag, mår så jävla unket. Har ont i halsen och kroppen säger ifrån idag.

Igår däremot var jag bror duktig. bror jävla duktig. Jag tränade, promenerade och städade rummet lite ytligt, men det räknas!

Nej nu börjar temperaturen svaja och jag har troligen feber. sug sugrör. fan.

Inga kommentarer: