onsdag 5 augusti 2009

Luftslottet som sprängdes


När det här inlägget har publicerats så har jag alltså 100 inlägg totalt. Jag är tydligen helt besatt av bloggen, att dokumentera mina dagar och så vidare. Jag måste erkänna att jag finner ett (litet) nöje i att rota i min egen blogg och läsa fula gamla inlägg. Det är brutalt pinsamt och ibland blir jag tvungen att radera för att det är för gay to function. En annan sak som är rätt underhållande är andras bloggar. Jag kan säkert 10 bloggadresser utantill, sjukt gay.

Igår fick jag dödslängtan på riktigt. Livet är en lek vars spelregler jag inte förstår mig på och jag kan inte hantera bristerna som springer mig på hälarna och förstör förmågan att fungera.
Min dag imorgon kommer vara en patetisk uppföljare på den jag fick genomlida idag och surething, fine. Det kan jag ta men snart börjar skolan och allt kommer röra ihop sig till en jävla trög smet.

Jag stod inte ut att sitta och titta ut genom mitt fönster idag så jag tog på mig skorna och mötte Natta vid krysset. Handlade mjölk, tomater och minimorötter. Sen gick vi hem med varorna och gick ut igen och satte oss på gräset men det var för mycket mygg så vi gick in efter 1 h.
Nu sitter jag och väntar på att onsdagsteven ska börja .. piss off med allt. Ja, allt.


Inga kommentarer: