tisdag 4 augusti 2009

4/8-09


Jag har ingen större lust att ladda hem ett redigeringsprogram som jag endå aldrig kommer ha hjärna till att förstå mig på. Så här är resultatet på x antal månaders utväxt, oplockade bryn och en allmänt sjuk, oren och dåsig tjej. Och inte nog med det så är mitt hår slitet som mormors gamla kvast. Fråga inte varför jag tar mig tiden att slänga upp en ''ego'' bild när det enda jag gör är att komma med ursäkter för att jag ser ut som jag gör. Trycker man på bilden förstoras den till tusen och alla skavanker (som jag inte orkat nämna) kommer synas. Jag kommer säkerligen go bananas när jag väl har publicerat det här jävla inlägget. På tal om bananas så har mamma åkt och köpt 5 bananer! MM! jag lovar, skulle det inte vara för att bananen har en okänd mängd fruktsocker i sig så skulle jag aldrig tyckt om den. Äta socker är ju det jag gör bäst. (y)

Idag vaknade jag och kände mig bättre, hade dock fortfarande rasselkvast hostan och frossan kvar. Svinet som har smittat mig kan sätta sig på en jävla vampyrpåle. Eller åtminstone skjuta sig själv. Och nej, jag är inte bara tvär för att hon har smittat mig. Hon är en jävla plåga som hänger och flänger här varenda förbannade dag. Hon är en elak adehådeunge som behöver professionell hjälp på psyk. Inkompetenta jävla mongo.


Förutom mitt hat till svinet så har jag promenerat i säkert 3 timmar. Jag är så matt! Zelina skulle ju födelsedagsfotas i tidningen, lilltusan fyller 1 år den 16:e augusti.

The fray-You found me





1 kommentar:

moa sa...

Du är ju helt sjukt fin! Krya på dig bästa bevur <3