onsdag 10 juni 2009

Jag kan inte förstå att det snart är sommarlov! och jag kan inte förstå mig på folk som säger att det har gått snabbt, det säger dom ju bara för att det är sommar och solen gör att man säger tokiga saker.

Vi åkte till hemlingby i måndags med klassen för att lära oss hur man går vilse, he he. Jag fick ett par stick i benen, odugliga mygg! Sen på kvällen åkte jag med kajsa och johanna till valbobadet efter stängningstid = vi hade gymet och badhuset alldeles för oss själva! jag som inte har badat på 3 år vågade ta mig i! applauses.

Idag skulle vi egentligen varit i b-skogen och spelat brännboll och kubb men vädret i gävle tillåter ju ingenting! vi fick istället titta på Australia som var 160 minuter lång men det var värt.

Imorn ska vi till strömsbro och ha livräddning klockan 9 på morgonen! utomhus dessutom. Jag undrar vem det egentligen är som behöver bli livräddad med tanke på att jag inte är någon elitsimmare och vattnet antagligen är några grader för kallt för att vara badvänligt. Det blir heller inte bättre av att det är klädsim och att det inte finns ett enda omklädningsrum vilket betyder att vi får byta om utomhus tillsammans med killarna bakom våra egna handdukar!

Inga kommentarer: