söndag 22 februari 2009

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Jag får fan panik om jag inte skriver ner saker, typ sjuk i huvudet? ja.

Ska kortfatta allting.

Min bägare rann över typ i onsdags och har sedan dess bara svämmat över totalt.
Jag har varnat folk i min omgivning att ge fan i att trampa på mina nerver för då jävlar. Men som vanligt är det någon liten jävel som ska trampa och stampa iallafall.

Jag visar inte mig själv som sur framför mina kompisar, någon moral måste man ju faktiskt ha. Det var fan inte lätt och jag fick förklara mig flera gånger att NEJ, jag är inte sur, NEJ, jag blir inte sur. NEJ, jag kan inte bli sur.
Det tog hus i helvete när jag kom hem, det som tidigare runnit ur bägaren brände ner hela min familj. Förlåt för det.

Torsdag : I vanliga fall brukar jag hysterigråta och dra mig i håret men istället avreagerade jag mig på min familj - igen.

Fredag: Jag hade gett upp hoppet om en fredagskväll på konsärhuset. Men lyckligtvis skrev Malin att hon fixat 2 biljetter till Håkan! 125 spänn billigare dessutom!

Men självklart skulle ju någonting gå fel iallafall. Det kom 2 bussar och på båda stod det ''3 Andersberg''. Okeeej, vart fan är den som går till stan?
En kille drog och kom tillbaka, berättade att han hade ringt efter en taxi.
Jag hade kunnat kyssa honom! jag kom i tid och vi begav oss till konsärhuset.
Kvällen var helt fantastisk, håkan håkan håkan. Jag finner inga ord, det var så jävla magiskt allting!

Höjdpunkterna - Hurricane gilbert, Vi två 17 år, Nu kan du få mig så lätt.

Efter x antal månader av väntan så händer det! Håkan live i gävle, <3!

2 kommentarer:

moa sa...

håkan i sommar!!! <3

Ida sa...

JA!! jag vill så gärna följa med! om jag inte är ivägen såklart! <3