tisdag 10 februari 2009

Pass på!

Pass på! papperspolisen! med papp-pistolen! och papp-skallen!

sjuk sjuk sjuk och åter igen sjuk. jag förtjänar fan inte det här. Är frisk en-två dagar, den tredje dagen blir jag sjuk igen. Här kan vi börja snacka om hyffsat immunförsvar. Men jag vet vad det beror på, det kunde inte bli mer självklart.
Jag lider av fetma ( och då var det sagt ). Fick en ohygglig kommentar senast i fredags, och ja det är väl klart jag tar åt mig. Jag blev grinig mest hela dagen, mest ledsen och nere faktiskt. Kom hem, såg att mamma hade köpt senaste nummret av veckorevyn, lepsyl, liten mjölk och en godispåse. Visst, godispåsen var inte behövlig just då, eller på ett sätt behövde jag tröst. haha, fan vad tjock jag är.

Fick tillbaka omvårdnads provet om cellen förra veckan, 32/33, inte så dåligt.
Men jag var fan inte ens lite lycklig. Fick tillbaka ett arbete idag ( omv det med ).
Lyckligtvis var det mvg på den med. Fick bara vg- på min bildanalys, vilken besvikelse. Gick hem efter omvårdnads lektionerna idag, orkade inte stanna längre.
Gjorde ju iallfall provet, jätte nizze att det är över.

Nä, the doctors har börjat så jag ska väl dra mig tillbaka.

1 kommentar:

moa sa...

du är bra.
du är bättre.
du är bäst.
<3