torsdag 5 februari 2009

Ingen aning!

Men livet är härligt!..Ja, alltså om man bortser från alla jävla val och kommande prov. Har ett läxförhör i omv imorn, hade ett i tisdags också. Ja jo, vår lärare är lite cp. Vi har prov på allt på tisdag. Vi skulle genetligen haft förhör på engelskan igår också MEN nänä dom 24 orden som man kämpat med att tränga in i hjärnan var till noll användning. Bonusprovet i matte gick sådär igår alltså, jag är ingen favoritelev i matte så vad förväntar man sig..och jag ska klara av matteb, hjälp.
Mamma fyllde 43 i tisdags så chokladtårta har man fått tillräckligt utav. <3

Jag har nog seriöst världens goaste frukost. Krossade K special och fil, åh <3
och jag får inte glömma Actimel, jises!
Annars har jag tänkt på att haffa mig ett par skridskor så jag hinner åka lite innan kylan försvinner, för faktiskt så är det ju sjukt kul! Sen har vi ju skridskor på idrotten nästa vecka. (Kom ihåg varma kläder, eftersom Stefan inte tycker om att se sina elever som pingviner som fryser.)

Jag, Bella och Jeannine funderar på volleyboll. hm. Får se hur det går med det, jag vill fan jättegärna börja!

oh well, det är väl tid för plugg..eller ja, the doctors börjar snart och det får man bara INTE missa.

OH, glömde en sak! studiedag på MÅNDAG, fett värt <3

Såg BOLT i veckan, kewin och jag tyckte den var supersrslyfun!
Det blev en del filmer förra helgen också, mirrors, casanova, fun with Dick & Jane och The brothers Grimm.

Inga kommentarer: