torsdag 26 mars 2009

Återigen torsdag.

Den här veckan har bestått utav 2 prov och ett läxförhör i måndags.
Tisdag: Sjukt tråkig drakon & läxförhör i omv.
Onsdag: Författarbesök av Torgny sen fick vi sluta tidigare.
Idag, Torsdag: Idh-prov och konditionsträning praktiskt.
Jag är sjukt klen på det området så min mage krampade och ville skjuta upp allting som befann sig i magsäcken, mina ögon svartnade, benen skakade, halsen värkte och det kändes som en brutal halsbränna. En såndär känsla man får när man har spytt, halsen svider och bränner för att halsen inte är till för att skjuta upp saker.
Jag tyckte inte det var någon ide att prata med stefan om det så jag la mig ner på golvet och försökte svälja, svälja svälja.
Vi fick en halv minuts rast för att dricka vatten, inte dålig kö till EN jävla kran! och så äntligen var det min tur. ''SAMLING!''. Du, glöm det. Jag ska ha mitt vatten.
Ibland vill jag ge honom en riktigt jävla kärringsmäll.
Åh, jag blir så sjukt motiverad till nästa lektion vi har med honom, ytterligare ett plågsamt pass. TACK

2 kommentarer:

MentalAlarm sa...

Om jag hade vart där hade jag lätt kängat honom. <3

Ida sa...

haha omg! snälla kom hit så kan vi spöa honom tillsammans <3