torsdag 28 maj 2009

Uppdatering

Klarade nationella provet i matte
Jeannine la några fina ord om mig till Malin ( vår lärare ) som hon ska ta med i bedömningen i matte-kurs A. hi hi
Hoppas jag får vg, det skulle sitta fint nu!

Vi fick betygsbedömning i soms idag och jag fick väl godkänt som många andra fick (så det är ingenting man skryter om). Men jag tillåts vara nöjd.

Jag vet inte om betygen har någon mening egentligen? men om det har det (poängmässigt) så antar jag att jag får jobba hjärnan av mig nästa termin.

Vi har prov imorn i idh, ATP. fan vad svårt det är, eller ja .. jo det är svårt.

Efter sommarlovet splittras klassen, vilket är totalt jävla meningslöst.
Nu när vi har gått tillsammans i ett helt år så ska vi börja om på nytt igen efter sommarn. Jag och Jeannine hamnar troligtvis i samma klass men endå .. Sofia och Bella kommer gå i den andra klassen och det är så jävla dåligt. Jag hatar nya klasser för det innebär att man måste göra nya intryck, hitta nya kompisar och hit och dit. Visst är klassen ganska omogen ibland och det kan vara hur jobbigt som helst så dels kommer det bli rätt schysst att slippa några men tanken på att två av mina bästa vänner försvinner är tummen ner.

walk in the sun, precis vad vi fyra ska göra i sommar.

Inga kommentarer: