fredag 17 september 2010

S

Men oj, nu var det ett tag sen! Blev tyvärr tvungen att lägga ner four minutes igen på grund av stalkers, lmao. Och det är förklaringen till att jag nu sitter här och hamstrar igen.

Jag har inte bara växt i strl utan jag har också växt som person. Ja, eller vad man nu ska kalla det. Jag är fortfarande den jag var förut, tjejen med komplexen och problemen, lol. Men jag ska fan åka till London snart! Är inte det framsteg? ett stort jävla kliv! Jag har alltid varit rädd för flygplan och alltid varit rädd för att dö. Det enda jag har att säga nu är ''WHATEVER!!!!''.

Studentmössan är fixad och kommer väl någon gång på vårterminen, yippo!
Jag skrev Ida *.* Nilsson och sen MUSE på baksidan, fiffigt elin, heheh. Diamanten i mitten är röd (alltså op) , tyckte det var onödigt att skriva OP3B på mössan. Jag gillar inte klassen, jag hatar linjen, vad är då grejen med att skylta med mojset?

Det var inte meningen att det här skulle bli 'ännu ett långt drygt inlägg' men ack så blev det!

Jag är fortfarande lika ful som vanligt :D nej förresten! jag är fulare :D äh skitsamma, jag är fulast! och tjockare än någonsin är jag också. Känner verkligen att jag fortfarande är 4 år och sjuk i huvudet, haha.

Inga kommentarer: